Tuesday, 23 September 2008

RAINY WEEK

Pada i pada.
Mantra jakaś.
Nakapałam olejem na płótno, akompaniując kroplom bębniącym o parapet. Niejeden profesor wyrwałby sobie pewnie ostatnie włosy( prawdopodobnie z głowy, ale kto tam przewidzi skąd?) na widok mojego "kapadła", ale włosy nie moje , więc co się będę przejmować.
Pocieszam się , że obrazek na żywo wygląda znacznie lepiej i wbrew pozorom ani razu nie użyłam czarnego koloru .Rainy week + rainy mood= rainy painting

Pozdrawiam dżdżyscie i chwalę się na koniec pocieszkami od Cwasi:Gifts from Cwasia!

14 comments:

  1. Jeszcze troche to dziewczę na deszczu postoi i całe się w kroplach rozpłynie... Powtórzę po moim ukochanym Bałtroczyku: Dla mnie bomba! :)

    ReplyDelete
  2. A to do tego potrzebne Ci były farby olejne - gratuluję pieknego obrazu:) I zazdraszczam na całego, tez bym tak chciała umieć!
    Pocieszka sowa podoba mi się równiez:)

    ReplyDelete
  3. W pierwszej chwili pomyślałam: Kolejna piękna komputerowa dziewczyna... Jestem pod ogromnym wrażeniem Twojego malarskiego talentu!

    ReplyDelete
  4. Cieszę się ogromnie, że mogłam 'zmacać' kartkę od Ciebie - jednak nadal nie wiem jak można namalować coś tak ślicznego.
    Deszczowa panna jest prześliczna!

    ReplyDelete
  5. A to to sprawiło, żeś olejami uciapana była :)
    Pyszności!

    Kurka.. no, że talent, że malowanie...
    ja podziwiam Cię za Twoją niesamowitą wyobraźnię!
    Za każdym razem zaskakujesz :)
    Buziaki! :*

    ReplyDelete
  6. Kurcze, ile to można patrzeć i się niw wpisywać... Długo jak się okazuje;)) Uwielbiam twoje obrazy, rysunik, malunki i toto wszystko, co nam pokazujesz:)) A co ja bym dała, żeby móc zmaać taki twój obrazek na żywo:))

    ReplyDelete
  7. sówka świetna, pozazdrościć!

    ReplyDelete
  8. I love the painting. It expresses the concept quite clearly. Appropriate for the rainy place where I live.

    ReplyDelete
  9. Superbe et si mélancolique... cette demoiselle !
    La petite chouette est so cute, adorable !

    ReplyDelete
  10. The painting's absolutely beautiful.

    ReplyDelete
  11. You are more than an ordinary artist, dear Lavandula ! You're really a Fairy-Lady ! Such lovely Princess under the rain, with her so dreamy heart ! A masterpiece, one more time !!!

    I 'll send you my own little gift for next week-end : reproduction of two or three of my best draws !!!

    Friendly, with tenderness to you !

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...