Monday, 29 September 2008

AUTUMN HAS COME

Nastrój: jak deszcze niespokojne, co potargały sad,
Słchane:
Janusz Radek z płyty " Dziękuję za miłość", "Maria Awaria"- póki co, jeszcze z radia

Niebieskiemu layoutowi z kwitnącą wiśnią mówimy "nie". Choć z przykrością i sentymentem się z nim rozstaję, pogoda za oknem niebłagalnie przypomina, że jego czas minął. Poza tym drażniła już mnie ta jego optymistyczna wymowa. Obecny nagłówek odpowiada w większym stopniu aktualnym nastrojom.
Dla przypomnienia wrzucam wystrój zimowy. Biorę się za uaktualnienie strony prywatnej. Mam nadzieję , ze wyjdzie mi z tego jakieś sensowne portfolio...

Layout- Spring /Summer 2008

Layuot-Winter 2007/2008

9 comments:

  1. Jak tu zajrzałam i zobaczyłam nowy baner od razu do mnie dotarło, że oto i jesień mamy... Piękny jest, taki wełniano-zamszowy. Też muszę już zdjąć z pola te swoje kwitnące maki. Chociaż szkoda:(

    ReplyDelete
  2. właśnie zajrzałam na Twoją stronę, pięknie tam!

    ReplyDelete
  3. Weszlam przez przypadek i chyba juz sie nie rozstane:-)Pieknie malujesz. Jestem pod wielkim wrazeniem, tym bardziej,ze interesuje mnie troche malarstwo.Dziewczyna w strugach deszczu wyszla ci mistszowsko!Podoba mi sie i tyle.Chetnie powiesilabym taki obraz w moim domu.Pozdrawiam serdecznie.Ania

    ReplyDelete
  4. cieszę się że baner daje radę :)
    nieskromnie rzeknę że mogę długo wgapiać się w te wirujące liście , bardzo uspokajająco to na mnie działa

    zamszowy- podoba mi się to porównanie Makówko!

    Strona na którą zajrzałaś to ta przed przeróbkami. Myślę że ma fajny klimat, ale wygląda chyba zbyt bajkowo. niedługo pod tym adresem zawiśnie coś nowego :)

    ReplyDelete
  5. o łał...

    baner daje radę i to konkretnie 8)

    Jest przepiękny... podziwiam!

    Wszystkie Twoje prace podziwiam... wszystkie :*

    ReplyDelete
  6. Świetny baner, leciutko melancholijny i wzbudzający ciekawość cóż ta osóbka na nim mysli, zerkając zza liścia:)

    No i ten fiolet w tle, bombowy! :))

    ReplyDelete
  7. o fioletem mogę Cie rozpieszczać do bólu :) rozumiemy się w tym względzie :)

    ReplyDelete
  8. no tak.. ja już pisałam, ze tamta pannę z wcale nie za bradzo wydętymi ustami kocham bardzo od wejrzenia pierwszego i skoro ona znika to... tęsknić będę, ale ...tę nową nie da się nie kochać tak samo... Chciałabym być tym twoim obrazkiem...

    ReplyDelete
  9. Lights of the winter with your blond little Princess at Christmas' Tree : the picture of all ordinary dreams and happyness !!!

    I watch and watch your little gift recieved on thursday october 8th... which is as a rainbow into my room... My Fairy-wife had seen her, too, and we' re suddenly so proud to have meet a Friend and Artist as you are, my dear Lavandula with such great heart !

    PS : you may come (you're invited) to see my little sad girl (last draw)...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...