Monday, 18 August 2008

DARK

Nastrój: wyciszony
Czytane: "Szanghajska kochanka" Hui Wei-beznadziejny tytuł, za to książka całkiem- całkiem
zupełnie inny obraz Chin,
Słuchane:
Trójka, póki co wygrywam pojedynek w pracy z kolegą -wielbicielem Eski :)

Jako dziecko marzyłam o kruczych włosach i zdecydowanie przekładałam ciemnowłosą Emilkę ze Srebrnego Nowiu nad rudowłosa Anię. Zresztą niewiele się zmieniło- stąd przewaga obrazkowych czarnulek, nawet jeśli mężczyźni wolą blondynki :)

I'm a great fan of dark haired girls , and Emily of New Moon .

1. Time, 2. kartki, 3. flake, 4. sss, 5. The Blues---IF, 6. juggle, 7. jarzebina, 8. sadsnow, 9. gothicgirl ATC, 10. ranunculus, 11. blossomgirl, 12. magic bean, 13. Untitled

Created with fd's Flickr Toys.

Niespokojny ten sierpień- burze i granatowe niebo, nad Polską, nad Europą ( Gruzja, tarcza rakietowa) i nade mną ( grzebanie palcem w internecie w poszukiwaniu pracy... wciąż kończę portfolio i nie mam odwagi napisać jakiejś sensownej aplikacji).
Macham rękoma nad głową rozganiając chmury. Zachciało mi się łapania chwil-widzenie w perspektywie ostatnio mnie nie interesuje.

7 comments:

  1. Machnęłam Ci zasłużoną nominację do nagrody - więcej info na blogu :)

    ReplyDelete
  2. W pełni się z Toba zgadzam co do koloru włosów, a Twoje postacie są tego najlepszym przykładem :)
    Piękny zestaw! :))

    ReplyDelete
  3. bo my obie takie ciemne :))))
    Ale ja mam jaśniejsze włosy :( chętnie bym sobie załatwiła Nowalinkowy skalp :)

    ReplyDelete
  4. Hahaha, jak mnie dorwiesz, skalp jest Twój :P

    ReplyDelete
  5. A ja kochalam Pat ze ...O rany, z Gaju, chyba...zlotego? Jejku, te Montgomerowskie tytuly... Bo Pat miala wlosy takie jakieś chyba mysie. Identyfikować się moglam, a teraz oczywiście farbuję się na Nowalinkowo;)

    ReplyDelete
  6. heheh na Nowalinkowo - dobre :))))
    powinni wprowadzić taka nazwę do palety kolorów :)

    Pat- ze Srebrnego Gaju była i też ją bardzo lubiłam , zresztą podobały mi się wszystkie Maudowe dziewczęta, tylko ta Ania jakoś najmniej :/

    ReplyDelete
  7. Hehe, ok, no to niech będzie wszystkie będziemy na fioletowo (nowalinkowo) ubarwione ;))

    P.S.Chociaz moja śliwka z włosów już dawno zeszła...i wpadła w kompot ;)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...