Tuesday, 15 April 2008

MY DIGART OF THE DAY!

Wczoraj dosięgnął mnie niespodziewanie Dzień Dziecka- moja praca "Zazdrość" została wybrana Digartem Dnia w galerii internetowej Digart.
Tego dnia praca została obejrzana 7000 razy! Przeczytałam wiele pochlebnych komentarzy i kilka niepochlebnych (pewnie by mnie przywrócić do rzeczywistości, co się nie udało :)
Fikałam koziołki z radości.
To był cudowny dzień!
My work - " Jealousy" was yesterday work of the day on very popular polish gallery DIGART!
I'm so excited!

11 comments:

  1. Gratulacje Kamilko :)
    A te niepochlebne to chyba właśnie z tej tytułowej zazdrości ;)
    Jak zwykle piękne i falujące włosy...czy ja jakaś skrzywiona jestem???

    ReplyDelete
  2. Gratuluję! Super sprawa i wyobrażam sobie jak poprawia humor :)

    ReplyDelete
  3. jejku, to jest wspaniałe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    padłam..

    ReplyDelete
  4. dziękuję!
    oj poprawia niesamowicie!
    a jak motywuje! żeby mieć choć trochę więcej czasu..................

    ReplyDelete
  5. ale super!!!!!! gratulacje!!!!

    ReplyDelete
  6. Really beautiful stuff Lavandula - I'm honored to have a note from you all the way from Poland!
    Take care.

    ReplyDelete
  7. I tak trzymać! Gratulacje!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...