Wednesday, 12 March 2008

MELANCHOLY

Od jakiegoś czasu czytamy z synkiem Piotrusia Pana. Zbliżamy się już do końca...
Nieodwracalnie zbliża się rozdział w którym autor brutalnie oznajmia, że Wendy dorosła.
Ale najbardziej martwi mnie podejrzenie, że Piotruś o niej po prostu zapomniał.
Jestem przeciwna dorastaniu!!!
I'm reading " Peter Pan" with my 5 years old son. We 're slowly aproaching to the chapter when author aver that Wendy grew up.
But the sadest thing is my belief that Peter forgot about his little friend at least...

I think that this story is very sad in the fact...

12 comments:

  1. moja córka (4,5 miesiąca) dzisiaj po kąpaniu położona na baranki zaczęła robić "samolocik" jak dziewczynka z Twojej grafiki :D wyglądało to strasznie komicznie, jeszcze te jej odgłosy :)))
    Śliczny obrazek.. zresztą który nie :o)

    ReplyDelete
  2. Ja tez jestem przeciwna...;)
    A obrazek cudny...
    Musze w końcu kupic "Piotrusia Pana" i przeczytac mojemu siostrzeńcowi:D

    ReplyDelete
  3. dlatego ja nigdy nie będę dorosła :)

    ReplyDelete
  4. śliczny :) lubię obrazki 'nocne ' :D

    ReplyDelete
  5. Boska ilustracja, wymowna i piekna!

    ReplyDelete
  6. Śliczna! czasem tak latam we snach.

    ReplyDelete
  7. ja nigdy nie mogę się unieść wyżej niż na wysokość drzewa i zawsze walczę w snach o każdy centymetr wyżej !ciekawe od czego to zależne , ze niektórzy mogą w snach bujać pod obłokami a niektórzy twierdzą ze nie latają wcale!

    ReplyDelete
  8. Niektórzy twierdzą też, że wcale nie mają snów.
    Moja technika latania: żeby się wzbić w powietrze najpierw szybko przebieram nogami robiąc rozpęd, dobijam się i lecę wykonując ruchy jak do żabki:D Nad drzewami mi się udaje, ale często przysiadam na gałęziach.

    ReplyDelete
  9. hehe mozemy sie wymienić doświadczeniami w tej materii :0
    bo ja z kolei startuję za pomocą wysyłania jakiegoś tajnego strumienia rękami tzn natężam mięśnie rąk i im mocniej je napinam tym wyżej lecę :)
    oj oj wyobrażam sobie Ciebie przysiadającą na czubku drzewa ! to musiałby być niesamowity widok :)))))

    ReplyDelete
  10. Dziewczyny, a teraz pisadełka do łapek i narysować się :D

    ReplyDelete
  11. Piotrusia Pana or "How to do not grow"... but prefer to fly in the dark skies...

    As the youg Wendy, that's real... you like ?

    Wow, I will like to see your soul, dear Lavandula as Wendy in Neverland... and a friend of me has founded the soul of the space "Faëric watches" as the little girl of a tales of H.Ch. Andersen... Gerda ! Plaease, come to watch our great "Soul's exposition" !!!

    Good Bye, Miss ! Another marvelous childhood's draw you 've done !!!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...