Monday, 3 March 2008

CONFESSIONS

Rozstrzelana przez qlkę i Pasiakulę
wyjawiam 6 nietypowych rzeczy którymi mogę się "poszczycić":

1. Mam tak długie palce u nóg, że potrafię je złożyć jak do modlitwy w wersji skrzyżowane palce.
2. Uwielbiam wszystko co słone, a szczególnie Vegetę jako danie główne.
3. Podczas rysowania przygryzam sobie usta na wszelkie możliwe sposoby, więc muszę wyglądać niesamowicie głupkowato z boku.
4. Przesadzam we wszystkim.
Nawet mój zawód jest związany z przesadzaniem( architekt krajobrazu).
5. Kocham się w Piotrusiu Panie.
6. Jako dziecko prowadziłam ranking w którym każda znajoma osoba miała rubryczkę i podług jej zachowania wstawiałam jej plusy i minusy, co było wyznacznikiem pozycji na mojej prywatnej liście znajomych. Słowem w wieku lat 8 wpadłam na to, na co Witkacy w wieku dojrzałym :)))
Poważnie zastanawiam się nad powrotem do tego zwyczaju ;) Drżyjcie!

A teraz, zgodnie z zasadami proszę o uzewnętrznienie swoich dziwactw-
Makówkę, Sagittę, Marysię, Katrinkę, Artagę, Chabrówkę!

Aby rozpocząć polowanie należy:

1. podać linka do bloga osoby która nas ustrzeliła,
2. zacytować na swoim blogu zasady zabawy,
3. wpisać 6 nieważnych, śmiesznych rzeczy na swój temat (ponieważ krążymy po blogach twórczych, więc mają to być rzeczy dotyczące naszego twórczego hobby),
4. “strzelić” do następnych 6 osób
5. uprzedzić wybrane osoby zamieszczając komentarz na ich blogu.

Tutaj prezent imieninowy- najmłodsze pociechy w rodzinie :).
Dość konserwatywnie wyszło, ale takie było założenie. Zgadnijcie , który z nich to mój Staszek? Podpowiem, że to nie ta z kitkami i nie ta blondyneczka :)

5 comments:

  1. I Ty, Lavandulo, przeciwko mnie?! Och, myślałam, że mi się jakoś uda wykręcić...obrazkami:)
    Fajna ta konserwatywna rameczka, ale które to Twoje Cudo to zastrzel, a nie wiem (chociaż może nie, dosyć już tego strzelania;)).

    ReplyDelete
  2. Ja juz tez piec razy ustrzelona zostalam i chyba juz nie mam w kogo celowac. Jesli chodzi o Stacha to "strzelam" w dolny, prawy rog.





    Zgadlam?

    ReplyDelete
  3. ja też dolny rożek, ew. środek:)

    ReplyDelete
  4. lewy dolny :) zgadłyście bezbłędnie :))))

    ReplyDelete
  5. ale wyznania ;))))
    piekne portrety maluszków :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...