Wednesday, 27 February 2008

PAY IT FOrWARD

Ustrzeliłam PIFa u Sagitty!
Puszczam dalej w świat :)

Zasady:
1. Osoba biorąca udział musi posiadać bloga
2. Trzy pierwsze osoby , które wpiszą się pod tą właśnie notką,
otrzymają upominek
3. Przesyłka z upominkiem musi dotrzeć do adresata w ciągu 365 dni;)
Trzy "zwycięskie" osoby muszą ogłosić tę samą zabawę u siebie na blogu:)

Każda z tych trzech osób może wziąć udział w zabawie tylko 3 razy;)

To jak ktoś reflektuje? :)

Rules:
1. You must have a blog
2.Three first persons who will leave a comment under this post will recive a gift.
3.You'll recive a gift over 365 days
Those three persons must announce this game on their blogs.

Every of those person can take a part in this game only three times.

So- I'm waiting :)

Kurs kwiatkowy na House of Art

Ribbon flower tutorial---->House of Art

17 comments:

  1. super, jestem pierwsza:)

    lecz jest jedno ale... ja już miałam trzy razy, buuu....:(
    prawda,że szkoda;)?

    ReplyDelete
  2. Ojej. Tak bardzo bym chciała ... Ale jeszcze nie mam bloga .:(

    ReplyDelete
  3. Hah, no ja tez bym chciała, ale już zaliczyłam 3 razy...więc ja tu tylko spaceruję i podziwiam (i tło robię) :)
    Buziaki!

    P.S. No uwielbiam te Twoje obrazki!!!
    :*

    ReplyDelete
  4. To może ja się jeszcze załapałam?:>

    ReplyDelete
  5. ooooooooooooooooo i może ja??? naprawdę znów druga???? po raz drugi!!!

    ReplyDelete
  6. I do'nt understand anything except... the vision of your "Ribbon flower tutorial" and it's a very very pretty, simple and nice thing !! Good night under thousands of stars, dear Lavandula !!!

    ReplyDelete
  7. więc tak:
    1.lamarta
    2.flora
    3. jeszcze nie obsadzone:)

    nowalinka e i lara -w ramach nagrody za robienia tła- poślę jakiś drobiazg
    dawać adresy na LAVANDULA@WP.PL

    dourvac'h send me your adress on lavandula@wp.pl- I'll send you a small gift :)

    ReplyDelete
  8. no to mam komplet
    dawać adresy na maila!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  9. Suuper!!Bardzo sie ciesze!A adresik juz polecial ;-)

    ReplyDelete
  10. Za robienie tła, haha :D no to fajnie ;*

    ReplyDelete
  11. super, okropnie się cieszę:*

    ReplyDelete
  12. mój adresik też wysłany...
    JUPI, ale się cieszę!!!

    ReplyDelete
  13. ja też już wysłałam adresik:)

    ReplyDelete
  14. http://qlkowa.blox.pl/2008/03/SEKRETYx6.html

    ReplyDelete
  15. Pif! Paf! Szczegóły u mnie na blogu ;)

    ReplyDelete
  16. zdążyłam nie ma co hahahaha
    gratuluje dziewczynom :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...