Saturday, 9 February 2008

CHOOSE for IF

Opuściłam kilka tematów na Illustration Friday, ale w tym tygodniu nie daruję!
Skojarzenie związane z tematem "wyborów" wydaje mi się dość aktualne, jak na polskie realia.
Dobrze że moja rodzina założyła sie spontanicznie, bo gdybym miała się na nią decydować sama, z pewnością jeszcze nie byłabym mamą.
Na szczęście jestem i jakoś staram się godzić pracę z życiem prywatnym.
Mimo to patrzę na swoje rówieśnice, które o rodzinach ani myślą i wcale im się nie dziwię...
In Poland such a choices are normal thing, but I still can't come to terms with it.

15 comments:

  1. Such a beautiful illustration… i love the expression on her face.

    ReplyDelete
  2. It's the same choice in America too. Nice illustration!

    ReplyDelete
  3. Infinity of grace... so pretty drawed & painted-girl... with so beautifull and poetric (faëric)watch...

    Do you want to see my "Ychah, a long goodbye to Childhood"... dreamy drawing-girl off my friends, "painted" with her puppet... ? (february 6th-article)

    See you later, dear Miss Lavandula, I hope !!!

    PS : you may meet us at our (international) "Big Competition of Souls" (drawed, or painted, or stitched) before March 21th !!!

    That's on my space "Faëric Watches"...

    ReplyDelete
  4. Very poetics; i love your creation,! And, thank you, thank you very much for visiting my blog and my site ( intro),for your sweet comments ^-^

    ReplyDelete
  5. Świetne! Od razu widać o co chodzi :)
    A co do zakładania rodziny...u mnie było podobnie ;)...i widzę, że coraz więcej rówieśniczek sie decyduje, a te co się nie zdecydowały...czasem widzę żal w ich oczach...

    ReplyDelete
  6. Po pierwsze - gratulacje! :)Bardzo ciekawy blog... strasznie fajne ilustracje.
    Po drugie - Dzięki za odwiedziny mojego nudnego bloga :P ;)i komentarz, nie za wiele na razie "produkuję" - ale może jeszcze kiedyś...

    ReplyDelete
  7. szalenie mi sie podoba :)
    to ja chyba tylko taki rodzynek co to od skończonych nasu lat chciałam mieć hheeh ... ( w sumie mogłam poczekac)

    ReplyDelete
  8. Wow - ilustracja super!
    A wczoraj przybyła do mnie niespodziewanka :*** Dziękuje Ci bardzo bardzo!

    ReplyDelete
  9. Yes, that is a difficult choice. Perfect concept for this week's topic.

    ReplyDelete
  10. Lavandula, jak zwykle boska ilustracja! Jestem twoja wierna fanka!

    Filka, nie jestes tutaj rodzynkiem bo moja dwojca jest jaknajbardziej planowana :) Mielismy duzo szczescia, ze nie musielismy wybierac.

    ReplyDelete
  11. Ale tutaj pięknie! Uprzedzam - zostaję na dłużej :-)

    ReplyDelete
  12. Oh, comme c'est mignon, cette illustration de Valentin ! J'adore !
    Artistiquement,
    Tatieva

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...