Sunday, 13 January 2008

SUNDAY WALKING

Jakiś czas temu i do mnie doleciały gwiazdkowe karteczki iod zaprzyjaźnionych SZtuk. Rozłożyłam wszystkie na dywanie i wraz z resztą rodziny podziwialiśmy, próbując domyślić się autorek.
Dziękuję Wam kochane! Największe podziękowania oczywiście dla organizatorki- Qlki której muszę spłacić dług( standardowo zapomniałam dołączyć koperty i znaczka zwrotnego).

Christmas cards from very creative friends

Słonko dziś świeciło tak zapraszająco że odlepiłam rękę od tabletu, drugą od pędzelka i ruszyłam z Bartodziejem na spacer dumając o świetlanej przyszłości. Przy takim słońcu tylko taka rysuje się przed oczami- na szczęście!

Walking in Sunday afternoon...

4 comments:

  1. jakie ładne gąski :D u mnie rządzą bażanty!

    ReplyDelete
  2. Alez masz widoki nieziemskie - ja tez chce na takie gąski sobie patrzeć! Przyszłość świetlana jak najbardziej:o)
    I fajnie zobaczyć wszystkie kartki :) Ja swoje powiesiłam na tablicy korkowej i przez zime będa sobie tam wisiały!

    ReplyDelete
  3. Agrrr, nic mi nie musisz spłacać!!!
    To ja dziękuję za dodatki:)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...