Sunday, 27 January 2008

QUARTER OF CENTURY

Ćwiartka mi stuknęła ;) I nie martwi mnie to wielce, choć właśnie od tego wieku mogę się spodziewać o jedną zmarszczkę dziennie więcej. Uczciłam ten fakt bardzo miłymi spotkaniami z rodziną i przyjaciółmi i jakoś cieplej się mi zrobiło na sercu, a ciężej na wątrobie ( -bo pojadłam). Moje nowe skarby:

Here are some gifts I get for my birthsday. I like them very much :)

Pozwoliłam sobie napisać króciutki wpis do House of Art. Znowu o wstążkach.
I had just written a little about ribbons on HouseofArt.

I dostałam wyróżnienie od Nicole w zabawie " You make my day"!
Według reguł muszę podać teraz pięć blogów, które mnie inspirują. Trudne zadanie -jest ich o wiele wiele więcej. Postanowiłam nie wywoływać koleżanek z HouseofArt, bo musiałabym wymienić wszystkie.
Po ciężkich bojach wewnętrznych wyjawiam, że inspirują mnie miedzy innymi:

5 persons who creative blogs inspire me very much:

1. Pkb
2. Nati
3. Qlka ( mam nadzieję, że wkrótce do HoA dołączy)
4. Patrisha ( do której bloga nie mogę się dostać, ale mam nadzieję , że tylko tymczasowo)
5. Liquidsky

I reguły zabawy/ Rules:
1. Post z pięcioma linkami do blogów które mnie inspirują, dają do myślenia/
Write a post with links to 5 blogs that make me think and/or make my day.
2. Podziękuj osobie która Cię wybrała/
Acknowledge the post of the award giver.
3. Dodaj logo z linkiem do posta który zabawę zapoczątkował ( nieobowiązkowe)/
Display the "You Make my Day Award" logo with a link to the post that I wrote. (Optional)
4. Daj znać wybranym osobom o wyróżnieniu w kometarzu na ich blogach./
Tell the award winners that they have won by commenting on their blogs with the news.

Thank you very much Nicole!!! I readed your comment on my bithsday and it was wonderful gift :))))
I must admit I visit your blog too, and I very like your orginal illustrations!

6 comments:

  1. pasiasty ludek ;)27 January 2008 at 21:25

    O Ty Babo!
    Czemu ja nie mam Cie nei mam w swych zapiskach urodzinowych?!
    Marsz na forum i dopisuj daty - i bez krętactwa ;)

    Najlepsiejszegooo! Dużo zdrówka i samych słonecznych dni! Mnóstwa czasu na projekty i pięknych ich realizacji :**

    ReplyDelete
  2. No, Kochana, Pasiakowa ma racje! Wszystkiego naj, naj, naj!

    ReplyDelete
  3. Lavandulko!
    Wszystkiego najlepszego!!!!!

    ReplyDelete
  4. Lavandulko! Samych radości! Duuuuużo zdrowia! weny i czasu!
    właśnie obliczyłam, że mam jakieś 2850 zmarszczek więcej niż Ty! Nic tylko sobie kupić krem na zmarszczki :/

    ReplyDelete
  5. dzięki dziewczyny! Eight - nie martw się, gonię Cię dzielnie! Mniejszą ilość zmarszczek rekompensuję reumatyzmem np :)))

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...