Thursday, 3 January 2008

NEW STAMP

Mam radochę bo poranna wyprawa w mroźny, śnieżny poranek do Lidla zaowocowała stempelkiem z możliwością układania tekstu. Wróciłam z odmrożonymi policzkami, ale wielce z siebie zadowolona. Aż trzasnęłam kilka ATC ( wystawione do wymiany na Flickrze) , tylko po to by móc palnąć z tyłu stempelek :)))))
A poza tym mamy nowy rok , więc chyba pomyślę o jakichś postanowieniach, które może wreszcie mnie zmuszą mnie do ruszenia na przód....My new stamp and ATCs

A tu zagadka- za kogo byłam przebrana w sylwestrowy wieczór? Dodam że wszyscy przebraliśmy sie za bohaterów z bajek i wymiatała Groszówka przebrana za żółwia ninja :)))))))

8 comments:

  1. ale ja nie za alicję :) inna postać
    nie ma letko :)

    ReplyDelete
  2. tak!!!! brawo yenefer :)))
    niestety nie udało mi się ściąc nikomu głowy :D
    jestem niepocieszona

    ReplyDelete
  3. Hurra! Co wygrałam, co wygrałam? ;P

    A tak serio, masz jakieś zdjęcia? Strój robiony samodzielnie czy wypożyczony? W ogóle świetny pomysł! Przynajmniej oryginalniejszy niż te wszystkie królewny, wróżki i czarownice.

    Co do głowy, to rzeczywiście szkoda...:(

    ReplyDelete
  4. samodzielnie robiony( tzn kombinowany z posiadanych szmatek), ale wyglądałam w rezultacie tak samo jak te wszystkie królewny, czarownice i wróżki :/
    No może trochę wredniej
    a co do nagrody, nie planowałam, ale jakiś drobiazg na pewno znajdę :)
    poproszę adres na maila lavandula@wp.pl

    ReplyDelete
  5. Nie no, z tą nagrodą to żartowałam :) Nie marnuj swojego cennego czasu na robienie czegoś dla mnie.
    Dla mnie nagrodą jest samo oglądanie Twoich prac. Nawet nie wiesz jak mnie inspirują! Zawsze jak mam blokadę artystyczną, wystarczy, że pooglądam sobie Twoje prace i od razu kryzys mija :)
    Także jako nagrodę życzę sobie: rysuj i twórz dalej.

    ReplyDelete
  6. Tez sie przyczaiłam na lidlowe stempelki, ale chyba nie uda mi sie nawiedzić tego przybytku :(

    Rewelacyjny pomysł na przebranie :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...