Monday, 29 October 2007

I SAW MIA_MI !!!

Zgadza się. W ubiegły piątek dotarłam do starej, uroczej, warszawskiej kamieniczki, w której mieszka nasza Mia(bardziej urocza i dużo młodsza :).
Spodziewałam się starszej Mii, a zastałam młodziutką, faktycznie rudą , drobną dziewuszkę. Za to Mysia okazała się sporo większa niż oczekiwałam :).
Z trudem powstrzymywałam się przed rozglądaniem po mieszkanku , zwłaszcza ze wzrok mój natrafiał na cudności oglądane wcześniej tylko na Miowym blogu. Czułam się trochę jak w muzeum :)
No i straszliwie byłam zdenerwowana, co objawia się u mnie chorobliwą gadatliwością!!!
Po wyjściu nie mogłam powstrzymać plaśnięcia w czoło....
I w dodatku zostałam obdarowana bardzo szczodrze!!!Już obmyślam jakiś efektowny rewanż...
Pyszną herbatę , którą zostałam poczęstowana, już zakupiłam.
Jestem zakochana w notesiku, co z pewnością nikogo nie dziwi. Jeszcze nie wiem jak go wykorzystam, bo , póki co żadna funkcja nie wydaje mi się godna tego cudeńka.
Patrzta i zazdrośćta :



In last friday I visited Mia_mi in her flat in Warshaw. It was our first meeting and I was very excited. I talked too much, as always, but I hope Mia weren't scared...
Look, what a beautiful gift she made for me!!!!

8 comments:

  1. Niedawno trafiłam na Twojego blogaska - jest cudny! A Twoja wyobraźnia i zdolności plastyczne zapierają dech w piersiach! Wspaniałe pracki, które mogę oglądać godzinami!
    A swoją drogą jak malujesz akwarelkami, że Ci się kartka nie zwija i nie faluje? Naciągasz ją jakoś na czas malowania, czy jak?
    Pozdrawiam i chylę czoła przed tak wspaniałą artystyczną duszą :*

    ReplyDelete
  2. nie przyczepiam, choć teoretycznie powinnam, ale maluje po prostu na kartonie, jest grubszy i prawie się nie faluje:)
    Godzinami o ja moge czytać takie komentarze :)
    Sprawiają ,że jeszcze bardziej chce się dłubać paćkać, gryzmolić i rękodzielić :)
    Dziękuję bardzo, szczerzę zęby w uśmiechu !!!

    ReplyDelete
  3. Aj, zazdraszczam.. notesika.. ale przede wszystkim spotkania :)

    ReplyDelete
  4. cieszę się, że tak dobrze się zakonserwowałam i młodo się prezentuję :P

    wcale nie zastałam zagadana na śmierć, czuję się nieźle i nawet nie jestem wystraszona ;)

    ReplyDelete
  5. A dla mnie jesteś ostatnio inspiracją :P
    Kiedy nie mam weny twórczej, patrzę na Twoje pracki i od razu wpadają mi do głowy pomysły :)
    Na przykład ten: http://yenefer.deviantart.com/art/My-roommates-65673957
    Jesteś szalenie uzdolniona i masz łeb pełen pozytywnej wyobraźni - tak trzymaj :D

    ReplyDelete
  6. notesik niespotykanej urody - Szczęściaro :)))

    ReplyDelete
  7. Zazdroszczę, zazdroszczę! Spotkania i pięknego notesu!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...