Sunday, 28 October 2007

DECO-RATIONS + ILLUST-RATIONS

Wirtualna Polska doprowadziła mnie do białej gorączki antyspamami, reklamami na blogu, wiecznymi problemami, więc spakowałam manatki i przenoszę się tu. Koniec i kropka.
Ciekawa sprawa- przeprowadzka blogowa zbiegła się w czasie z rzeczywistą!
Wreszcie będę mieć swój kąt, wprawdzie wynajęty, lecz zawsze to więcej miejsca na rzeczy które w pokoiku u mamy męża wprost spadają nam na głowy( inna sprawa , że sprzątanie nie jest moją mocną stroną...). Niestety wiąże się to z koniecznością podjęcia pracy, bez kręcenia nosem....

Tak więc od tej pory ilustracje i rękodzieło znowu razem.
W następnym poście postaram się napisać coś o wizycie u Mii, którą zagadałam na śmierć w zeszły piątek!


My second blog about craft is defenetely closed , I'm taking my toys and I'm moving here. I hope you don't mind to see near to illustrations other stuff , that I make.

7 comments:

  1. Ooo.. no proszę :) Zmiany u Ciebie. Na lepsze, rzecz jasna :)

    ReplyDelete
  2. nie ukrywam, że na to własnie liczę :)

    ReplyDelete
  3. Jak mus, to mus :) rssy ustawione na nowej stronce li i jedynie :) Pozdrawiam i zyczę miłego blogowania tutaj :) Dużo poproszę, często i dużo :)

    ReplyDelete
  4. Bardzo sie ciesze, przychodzę ze starego bloga na którym komentarze nie raczyły mi sie zapisać.

    ReplyDelete
  5. już dawno załowałam że mam tamtego bloga na wirtualnej a nie na bloxie czy blogspocie, ale jak mi walnęli ta reklamę... wrr
    nie załuję przeprowadzki :)

    ReplyDelete
  6. przybiegłam tu za Tobą! od dłuższego czasu nie mogłam wejść na poprzedniego Twojego bloga :(
    ale już melduję się na nowym :)))

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...